Офіційний сайт
виробника

made_ukranian
(050) 404-76-00
(067) 005-88-55
(044) 364-83-96
Пн-Пт 08:30 - 19:00
Сб 8:30 - 13:00
Нд: Вх
0
made_ukranian
  • 0
Оберіть мову
Українська | Англійська

Культура «екологічності і відповідальності»

Дата публикации: 18.09.2025

Швидка мода стала виразником сучасної культури «одноразового вжитку» Після кількох носінь річ втрачає привабливість або якість і перетворюється на сміття. Щосекунди у світі спалюється або викидається вантажівка текстильних відходів, значна частина яких не підлягає переробці.

Така модель виробництва виснажує природні ресурси й загрожує майбутнім поколінням. Поліестер, один із найпоширеніших матеріалів в індустрії моди, виробляється з викопного палива, його розкладання триває сотні років. Водночас хімічні барвники, що використовуються у текстильному виробництві, потрапляють у водні екосистеми, отруюючи їх. Ця тенденція є наслідком недооцінки вартості речей, що підсилює споживацькі звички та забруднення.

   Одяг і постіль, створені за моделлю «одноразового вжитку», виробляється з дешевих матеріалів для задоволення короткострокових потреб споживачів.   Компанія «Ярослав»  використовує натуральну сировину і натуральні тканини, чим  спонукає  до  екологічного приниципу життєдіяльності, який полягає  у розвитку нової культури – культури турботи і поваги до навколишнього середовища, повага до флори і фауни . Компанія перейшла   від швидкого виробництва до  екологічно відповідальних технологій і видів продукції, які шанують ресурси та гідність людської праці. Наші виробництва і технології  передбачають відповідальне використання ресурсів і прагнення до інтегральної екології, де кожен аспект життя, від способу виробництва до щоденних рішень споживачів, гармонійно узгоджується із турботою про ближніх та створіння.

Ключову роль у трансформації індустрії виробництва одягу і домашнього текстилю відіграють настрої споживачів.

Для цього необхідно:

·       Обирати якісні товари з довшим терміном служби.

·       Підтримувати бренди, які дотримуються принципів екологічності і енергоефекстивності.

·       Уникати непотрібних покупок і віддавати перевагу переробці чи обміну речами, надави друге життя.

Кожен вибір споживача – це сигнал для виробників.

 Підтримка етики і місії   «Ярослав»  стимулює ринок до впровадження екологічно відповідальних практик.

18.09.2025